Terlik – Kış Tarzınızın Temel Parçası

Terlikler











Bu hafta Kasım ayında 72 derece olmasına rağmen kışın geldiğini biliyoruz. Uzun, soğuk, karanlık bir kış. Ve hepimizin bu kış evde geçmiş kışlardan daha fazla zaman geçireceğimizi tahmin edersem, bir falcı olduğumu düşünmüyorum. Daha az dışarı çıkmak, daha çok içeride kalmak. Akşam 5'te karanlık. Soğuk ve karlı. Her yerde yüzen mikroplar. Bunu dört gözle bekleyebiliriz. Bu senaryo kulağa korkunç gelse de, kulağa hoş gelmesi için yeniden çerçeveleyeceğim. Belki de kış uykusu için bir zaman. Dolayısıyla, gardırobunuzda yatırım yapacak, giyim başına maliyet temelinde gerçekten geri dönüş elde edecek bir yer varsa – bu sizin ev kıyafetleriniz ve daha da özel olarak ev terliklerinizdir.

Çünkü ben bile, kötü şöhretli bir ayakkabı bağımlısıyım (evet, tatlım, bir hafta sonu için yanıma 3 çift siyah ayakkabı almam gerekiyor - hepsi farklı bir amaca hizmet ediyor). Ev terliğimi her kıyafetle değiştirmem. Daha çok bir veya iki sezonluk bir terlik ve sonra eskiyorlar ve eskiyorlar (ve dürüst olmam gerekirse kokuyorlar - yalınayak + ter = kokuşmuş) bu yüzden onları değiştiriyorum. Genellikle tamamen aynı stille – çünkü A. Ben o kadar heyecan verici değilim ve B. terliklerim modadan çok fonksiyonel. Ama aynı zamanda geçmişte onları gerçekten sadece geceleri veya hafta sonları giydiğim için. Ama şimdi, çoğu gün onları giyiyorum, bütün gün. Yani, işleri biraz sallamanın zamanı geldi. Hikayeden alınacak ders şu ki, yeni bir çift terlik peşindeyim.

Büyükannenizin Ev Terliği Değil 

Büyükannemi (huzur içinde yatsın) bir sabahlık ve ince bir dolgu topuklu bir çift deri ev ayakkabısı giydiğini hatırlıyorum. 1950'lerin ev hanımı görünümüydü – ve bu mantıklı çünkü 1950'lerin ev hanımı olan büyükannem tam olarak buydu. Onu bu bakışı çok sevsem ve çok nostaljik olsa da, bu tarz bir hava değil, şimdi giymekten bahsettiğim ev terlikleri, büyükannenizin terliği değil (gerçi bu sizin konfor bölgenizse, alın) . Evde giyebileceğiniz, ayaklarınızı sıcak ve rahat tutacak ayakkabı/terliklerden bahsediyorum. Ve bu 2020 tarzında biraz şık görünüyor, bir iş için arabaya binerken kapıyı açmanız veya onları çıkarmayı unutmanız gerekiyorsa sorun olmaz.

Terlik Tarzı

Genelde terlik denilince akla ya tüylü pembe tavşanlı terlikler ya da ugglar geliyor. Ugg terliklerime bayılıyorum, onları son 8 aydır hiç durmadan giyiyorum - bu yüzden benim için bir değişikliğe ihtiyacım varmış gibi hissediyorum. Önümüzdeki uzun aylarda bana eşlik edecek yeni terlikler arıyordum. Ve internet trollemem senin kazancın. Sadece 2 ayağım var ama bulduğum bir sürü şirin terlik var - bu yüzden belki bir terliğe ihtiyacın var, beni de al.